Söndag/Måndag

Igår hände det inte så mycket, jag färgade håret ljusare (finally)
 och sen på kvällen åkte jag in till stan och träffade killen =)
vi satte oss vid vattnet och pratade ett tag men sen var han tvungen att fixa lite saker
så jag åkte hem sålänge & sen kom han hem till mig ^^
 

och idag är jag trött.... som fan :P
fattar inte hur jag kan vara det när jag vaknade kl 2
men jag drömde helt sjuka drömmar imorse (somnade 4)
så jag hoppas att jag inte pratade i sömnen haha.
Jobbade eftermiddag idag så det var skönt iallafall,
började fyra och slutade vid 8 så det var lagom :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis tjejen, hoppas att det kommer gå bra :) han skai nte med på skivan då? Puss

2009-05-27 @ 12:02:52
URL: http://jiingii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0