Onsdagen

I onsdags hade vi friluftsdag

haha vilket skämt....

det var jättefint väder på morgonen så jag drog bara på mig shorts och ett linne
men packade ner leggings i väskan för säkerhets-skull

när jag kom upp ur tunnelbanan på Fridhemsplan
hade solen gömt sig bakom
gråa moln och det blåste svinkallt
fyfan vilken otur :P

Mötte upp folket typ direkt, drog på mig mina leggings men frös arslet av mig ändå
det gjorde de andra med så vi spelade kubb i kanske 1timma innan vi gav upp
och rymde till stan istället :P
Det blev lunch på donken sen köpte jag en tunika som jag kunde ha istället för linnet


Amanda hade tur som jag vet inte vad,
när vi hade gått runt ett tag så skulle hon åka,
så frågade Janina vart hennes väska var,
väskan med busskort och massa annat i
det visade sig att hon hade glömt den någonstans så vi gick runt överallt där vi hade varit och
det visade sig att hon hade glömt den på Donken (där vi var först av allt)
och någon snäll människa hade lämnat in den :D

Så när den oron var borta satte vi oss på Waynes och fikade
sen satte vi oss på Sergel-trappan
och mös i solen tills det var dags för tjejerna att dra till grönan för klass-aktivitet
Jag åkte till Fridhemsplan och solade eftersom jag går en klass över dem och inte fick vara med och leka =/ :P

det blev lite Marilyn Monroe varning på mig för vinden blåste upp min tunika hela tiden när jag gick
om jag inte höll i den, tur att jag hade leggings under iaf haha ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman. Oki det är ingen fara. hoppas att du hade kul ävenfast ja sprang runt mycket.



Ja det där med katten löser sig nog. Hon kommer få det bra. Men det största problemet ja har just nu är att ja ksa vara katt vakt men kommer inte in i lägenheten som viska bo i för att dom har gett oss fel nyckel. Så har ringt låtsmed och skit och pratat med dom så får se om dom löser det i dag... :)



Puss

2009-06-01 @ 09:02:20
URL: http://jiingii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0