Första inlägget på länge

Hej hopp har inte skrivit på snart två månader haha
illa, illa
det är så mycket som händer just nu och jag vet inte vad jag vill ha med i bloggen och inte :P

iallafall
i onsdags så jobbade jag hos en ny människa,
jag hade tur för de ringde mig dagen innan och kollade om jag kunde hoppa in
och just den dagen hade jag ingen skola så why not, i need the money
jag började 9 och slutade 17.30, då hade jag 1½ timma till nästa jobb
så jag åkte till stan och åt på donken,
träffade baby B i typ 5min också lite kort men men
får träffa honom längre nästa gång ;)
skulle ha jobbat 19-22 men jag hade tur för att saker blev klara tidigare än de skulle
så jag fick sluta 1timma tidigare hihi,
skoja inte att jag var trött hade sovit 2timmar den natten :p

Igår jobbade jag igen, från 13-17, efter det åkte jag in till stan och träffade Line, Johanna och Sebbe.
Vi var där i typ en halvtimma sen drog Sebbe hem och resten av oss åkte hem till Johanna,
drack några drinkar och snackade, jag kom hem vid halv 12 för tjejerna skulle ut
men fattig som jag är så måste jag vänta en vecka =/


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe tjena tjejen ja det är bara bra annars..tänkte väl vart du hade tagit vägen.



kram

2009-05-23 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0