Utmanad av Lillasyster: 2008-04-08 03:07

25 frågor om dig själv.

Röker du? - Ja

Snusar du? - Nej

Dricker du kaffe ? - Ja

Skolkar du? - Ibland

Gör du frukost själv? - Frukost ? :p

Har du suttit i rätten? - Ja

Har du slagit ner någon? - Nej =p

Har du pussat någon av samma kön? - inte seriöst =p

Vad gör du när du blöder näsblod? - I Don't =p

När grät du senast? - Ett tag sen =S

Vem kan du pratat om allt med? - Hmm ?

Har du solglasögon? - Ja =D

Skriv en mening på engleska: I have an elephant under my bed

Vem pussade du senast? - De du ;p

Vem kramade du senast? - Lillasyster

Vad är din högsta önskan just nu? - Få ett jobb =p

Vad heter din hårspray du använder? - Klippoteket

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Vitt

Har du string på dig just nu? - Hahaha ;D

Känner du någon som heter Niklas ? - en i klassen bara

Har du bärbar data? - Nei

Är du blyg? - Beror på sammanhang och personer

Vad tänker du på just nu? - Tror jag ska fixa :


Kommentarer
Postat av: Inklistrad kommentar

Postat av: sandra



Jo det är komplicerat, har varit det sen vi gjorde slut i sommaras. Jimmy gillar inte att jag är där nere men han vet även hur mycket det betyder för mig och hur jag verkligen har kämpat för att jag och Fredrik ska kunna ses utan att kasta skit på varandra. Och han vet även att jag älskar honom mest av allt här i världen och inte skulle offra honom för någon. Jag gjorde klart redan innan jag blev tsm med Jimmy med att Fredrik kommer alltid kommer vara en del av mig eftersom han är den person som jag verkligen för första gången kan säga att jag älskar. Men visst vi har haft våra disskutioner och lite små bråk hela veckan och helgen pga att jag skulle/va i e-tuna



Kram





2008-apr-08 @ 10:35



2009-03-17 @ 23:58:19
URL: http://siirij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0