Tidsfördriv 2008-03-23 13:50

Lyssnar på just nu: Baby Bash Feat. T-Pain - Cyclone

Jobbigaste skolämnet: Matte

Favoritcafé: Alla Möjliga =p

Favorittidning: Cosmopolitan

Största som händer i sommar: Kanske åker till Finland

Favoritplagg i garderoben just nu: Dobberjeans

Längd: 1.71, (tror jag)

I sommar kommer jag gå klädd i: Shorts

Men absolut inte i: Bäver

Min yngsta kusin heter: Liv

Favoritmodellen just nu: Tyra Banks

Byxa eller kjol? Beror på

Så många skor har jag: uhm.. 7 ?

Sminktips till allmänheten: L'oreals Waterproof Panoramic Curl

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En Snygg Skinnjacka =D

Senast utlästa bok: Sharon Sala - När Änglar Gråter

Mitt rum kan beskrivas som: Svart-Beige

Mig själv med tre ord: Störd xD, Blyg, Översocial (Konstig mix I know) =p

Jag tränar: Ki-Box (skolan), joggar, gym när jag kan

Jag ville bli när jag var liten: Popstjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0