Inlägg Av Line Lax (Linkan) 2008-03-18 13:16

Inlägg Av Line Lax (Linkan)



Hej kära dagbok!


Idag har jag lekt med Karré,mjolle,dröken,etableringsformatet och mig själv!
Vi lekte i en skog. Vi låtsades att vi var goda och onda feér
och så sköt vi på varandra med låtsas trollstavar.
Ibland leker jag själv att jag är en tonåring i en vuxenvärld.

Jag har ingen egen bloggså jag måste snylta på andra. För att se mina tidigare verk gå in på;

http://www.foofang.blogg.se/ , http://www.linusnilsson.blogg.se/ , http://www.peeetra.blogg.se/ .

På fredag ska Karré,mjolle,dröken,etableringsformatet och jag leka igen.
Vi ska träffa fem stycken tibia killar. ALLA över lvl 103 !!!!!!! Va ballt !
Fast det bli synd om en kille för han får ingen lekkamrat som vi andra får :( :( :( :( :(






Nej för att bruka allvar nu pojkar!
Djurgården hockey förlorade igår mot Linköping (ja där dom pratar som att dom sitter på tre ostar)
I första period va Dif starka, dom lekte med linköping och det va hyffsat skönt spel.
Visserligen lyckades Linköping få in ett mål men dif fortsatte att vara starka. 
Andra perioden blev lätt linköpings period så den skiter vi i för ingen tycker om lantisar med kuk i röven!
Turen var även med linköping i sista period då dif valde att köra med öppen kasse så att Linköping fick in två mål till.
Men överlag var matchen rätt seg, för lite närkamper och för lite Dick Axelsson :P
Varför i helvete använder inte Ossi sin stora,muskulösa finska kropp ordentligt............?? :D
Men cred till Ölvestad som är den bästa lagkaptenen inom hockey!
Vinner inte dif ikväll så blir det inget sluspel! 





Nu ska jag ut och röka med Karré,mjolle,dröken,etableringsformatet (inte karré för hon har åkt). 

MvH/ Line Lax (Linkan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0