Bikers mice from mars 2008-11-01 17:16

Hej Marcus vad gör du?


HEEEJ!

Idag ska vi på kalas med oss själva. Det ska bli spännande. Igår fastande Siri med sitt hemliga skägg i den bärbara datan. Det var kul. Hon skrek. Sen fick jag hjälpa henne. Även fast det var jag. Som. Stängde datoren. Sen kom hon loss och rakade sig idag.


Ne men vi ska till Hans (Hasse, Hassan) och kröka idag, jag er jette trött rådjur och siri vet inte vad hon ska ha på sig.

Visst e det irriterande när man sitter och väntar på sms från nån så när man äntligen får ett och blir skit glad så visar det sig att det är från nån annan jävla pajas! Då blir man inte glad i hatten!

Nej glada i hatten ska vi bli ikväll, så glada att man glömmer hatten någonstans och får ångest när man upptäcker att den är borta imorgon!!!



"Sätt på nån låt på min telefon Line, jag håller på att spunka ur här".



Igår kom det Haloween barn och knackade på, Vi öppnade dörren och såhär lät konversationen;

-Neeeemeeeen Hej barn, vad fina ni är!

-Tack!

-Vill ni ha godis ellerpengar

-Tack

-Uhm?

-BUS ELLER GODIS!

-hahaha knasfior (en pojke såg förolämpad ut)

- Godis eller bus !

Så gav vi dom godis sen gick dom.

MMM eller så knackade dom på Siri gickmot dörren och bad mej följa med i skräck så hörde vi barn utanför dörren, båda fick panik. Jag tog mitt ansvar och sprang och gömde mej (som om dom skulle komma in?)

Sen tänkte siri släcka men så kom vi på att det va lite otaktiskt att göra det medan dom stog utanför dörren fortfarande.

Så bad jag Siri att sätta på duschen och låtsas duscha medan jag fortfarande stog gömd bakom en glasdörr..

Sen va siri nojjig resten av kvällen att dom skulle komma och kasta ägg och plantor på oss när vi va ute och rökte :D


OJOJ Nu ska jag va klar om en halvtimma så nu får Sigrid skriva!

BUSS OCK KRAN /Line L A X (Linkan) haha klassiker !



Nähepp nu kommer tydligen Hans klockan 8!


Sigrid?


Kommentarer
Postat av: Inklistrad kommentar

Haha jag var blond en dag..ellerljushårig.. nuhar jag typ mahongi rött.. jagpassar bättre i mörka färger..







Kram Kram hur e det med dig

2009-03-17 @ 23:21:51
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0