Fredagen

I Fredags var jag först i skolan, jobbade som en idiot fram till lunch för att hinna klart med allt på webkunskapen,
misslyckades dock för att jag inte hann klart med min webanalys =/
men men lite sent att göra något åt det nu..
vid lunch åkte jag och Souki till stan, letade efter studentklänning till henne och lite annat
åkte hem efter några timmar, tog det lungt ett tag sen gjorde jag mig festfin
och åkte till Fridhemsplan för att vara med på Carolines studentskiva =)
jag säger bara en sak; den var 1000 gånger bättre än min !
Dj;n spelade bra musik, det var mycket folk och dansgolvet var fullt :D
Tror inte att jag fastnade på bild men det var nog lika bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0