Söndag & Måndag

I söndags tog jag det lugnt större delen av dagen tills jag var så rastlös att jag inte kunde sitta hemma en minut till
så då åkte jag till stan, satte mig vid vattnet en stund sen gick jag till Kungsträdgården och träffade killen och hans kompis. åkte hem vid kanske 9 på kvällen och typ halv 12 kom pojken till mig igen =)

hahaha han lyckades skrämma ihjäl mig förresten...
jag sa till honom att smsa när han var framme men det gjorde han inte så när jag pratar med Line i telefonen, håller kaffe i ena handen och cigg i den andra och går ut så kollar jag först åt ena hålet för att se om han e på väg, sen när jag vänder huvudet åt andra hållet så hinner mitt öga bara uppfatta att det är något som är där som inte borde vara där så mitt hjärta slutar slå, jag typ skriker till, spiller ut kaffe på hela armen hur jag nu lyckades med det sen sätter jag mig på marken för att inte ramla ihop, kopplade rätt fort att det var han men min kropp var lite segare :P

 Gud alltså - ibland önskar man att man hade en filmkamera hade velat se hur jag såg ut.
Han var kvar till 7, sen var han tvungen att dra till jobbet =/
vi hade tänkt sova men råkade prata hela natten istället (A) sånt som händer :P
 Jag somnade vid halv nio sen vart det upp vid 11 för att jobba från 14-22 = usch och fy !
höll på att dö på jobbet men ändå lyckades jag inte somna förrens tre på natten sen :S
 fastnade i en bra bok på jobbet som jag inte kunde sluta läsa - Dit Ödet För Mig heter den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0