Onsdag

Whioh, lyckades inte somna tidigt inatt heller, sist jag kollade på kl visade den på 3.
Men men, Upp vid 6, dusha, springa till tåget och åka till jobbet
väl där gick det väl bra,
vi hade saker att göra fram till två men när jag äntligen satte mig ner en stund så
märkte jag hur sjukt svårt det var att hålla ögonen öppna - höll på att somna flera gånger :P
som tur var så hade personen som jobbar efter mig redan kommit så hon skickade hem mig tidigt trots mina protester hihi.
väl hemma däckade jag på en gång och vaknade först när syrran sa att det var mat, åt och somnade igen direkt efter och vaknade vid 10 .
Mkt roligt när jag ska upp kl 6 imorgon igen vad faaaaan :P

Aja. Nu sitter jag och väntar på pojken, får väl se när han kommer, sa iallafall till honom att mitt hjärta inte klarade att bli skrämd en gång till på några dagar ;)



Egot Hersealf - God Natt

Kommentarer
Postat av: maritza

höhöööö läget tjejen :D när kommer du till Örebroooo ??

2009-07-19 @ 11:27:27
URL: http://marzuban.blogg.se/
Postat av: Mandy

Fin du är Gumman :)

2009-07-22 @ 21:09:57
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0