lalala

hm... ska la skriva vad jag gjort den senaste veckan, intressant att se hur mycket jag kommer ihåg hehe :P

Förra fredagen: Jag jobbade från 8-22, efter det åkte jag hem och bytte om på 5min och sen rörde jag mig in till stan för att möta upp Line och Robin.
Tanken var att vi skulle gå ut med sebbe och Robin2
men vi kom aldrig så långt utan fastnade ungefär vid cityterminalen som fjortisar,
slutade kvällen på donken som vanligt :P

Lördagen: Var med Line och Robin till typ 3,
sov några timmar sen kom Ellie hem till mig och det slutade med att vi sov hos henne =)

Söndagen: Bara jobb, körde från 8-22 då med och var i princip helt död :P

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag : Jobb Jobb Jobb, roligt värre, kommer inte ihåg om jag gjort något på kvällarna
vet att pojken sov hos mig från onsdag till torsdag iaf =)

Fredag: Jobbade (surprise) 8-16, tänkte att jag skulle ha en chillkväll hemma
så jag åkte till hemköp och köpte godis och chips
men på vägen hem ringde Line och kollade om jag ville följa med henne och Johanna ut
så vi möttes upp i Husby där vi var hos några killar och förkrökade, blev engelskalektioner haha :P
När vi skulle åka fick vi dock kuta genom hela husby f
ör att vi skulle hinna med tunnelbanan och misslyckades
 fast jag sprang barfota pga världens största skavsår :P
Kom till stan runt halv 12 och gick direkt till Dem Bow,
inte så mycket drag faktiskt men tycker att det nästan alltid är tråkigare på mango än på K2 :S
Strax efter 1 någon gång såg jag killen och hans kompis så satt med dom ett tag innan de drog vidare.

 


 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0