Lördag/Söndag

Glömde skriva vad jag gjorde igår :P
Jobbade 9 - 16, inte så länge med andra ord
åkte därefter till stan och mötte upp Janina och Angelica.
Vi åkte till Gärdet där Plupp, hennes fästmö och annat folk väntade på oss
satte oss i gräset med filtar, dricka, mat, chips osv
utom jag för att jag inte orkat bära med mig något :P
Vi skulle säga hejdå till plupp och hennes fiancé då de flyttar den 1augusti - Långt bort också =(

Idag har jag jobbat samma tid som igår, åkt hem och packat och så ska snart åka hem till Line
får väl se vad vi hittar på, antingen blir det chillkväll eller så kollar vi med Janina och de om det blev fest eller inte.

Kommer inte uppdatera förrens på tisdag - onsdag någon gång för imorn åker jag till mormor
min morbror fyller 30år så vi ska fira honom och det kommer en massa folk =)
plus att min moster, hennes man och mina kusiner kommit från Frankrike !!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0