Fredagen & Lördagen (Lugn helg typ)


I fredags blev det ingen utgång för min del, jobbade till 16.00 sen kände både jag och Line att ingen av oss orkade och vi hade redan vart ute på onsdagen så det kändes inte som någon förlust.
I lördags var jag med Line, Sebbe och Robin
(Johanna och Nadia skulle också vart med men det var deras tur att inte orka :P )
Vi gick till 90's - hörs på namnet vad det är för musik där.

Tror vi var där i kanske 10min innan jag och Line tyckte att vi skulle åka och äta istället,
så vi åkte till t-centralen, ställde oss i busskuren och tog en cigg och dansade lite
då kommer de där svart-taxi snubbarna fram som vanligt,
den ena gav oss en neonrosa hatt som en taxibil kört på ute på gatan (Mycket vacker xD)
den andra frågade om han fick dansa med oss eller nåt sånt.
Jag vettefaan men jag skulle ALDRIG åka med de som står där och frågar svart-taxi timma efter timma
de flesta är äckliga och kommer med nasty kommentarer så känns inte direkt tryggt -.- :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0