Tisdagen

på tisdagen blev jag väckt runt halv 9..
jag, mamma, min moster & min morbror skulle till barkarby.
De skulle till Ikea och jag skulle till Siba och köpa en ny telefon,
köpte den nya Ericsson w995, det sved i plånboken men är ändå nöjd =)
efter det åt vi lunch på max sen släppte de av mig hemma så att jag kunde dusha
och fixa mig iordning innan jag åkte till stan.
Mötte upp Line, Robin och Souki kl3, vi tog en fika sen passade jag och Souki på att shoppa lite,
2klänningar, 1 par shorts, korta jeansleggings och ett par skor fick följa med mig hem =)
Efter det låg vi alla på några bänkar vid fontänen, lyssnade på musik & snackade lite.
Vid 7 åkte Souki hem så då satte vi oss andra på en brygga och drack,
Fanny och Hugo kom och joinade oss efter ett tag också.
Vi satt där till 10-11 tror jag sen höll jag på att dö av hunger så jag tvingade med mig de andra till McDonalds :P

Efter det träffade jag killen =)
vi åkte hem till mig och drack lite till,
kom i säng först vid 4-5 på morgonen - tur att jag var ledig på onsdagen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0