Söndagen

på söndagen klarade jag inte av att sitta hemma,
jag hade knappt sovit på hela natten
men jag hade ingen chans att sova vidare när jag vaknade heller.
Så jag åkte först till ena jobbet för att lämna ett papper, men det var stängt.
efter det åkte jag till odenplan för att lämna en bok - stängt där med.
Sen åkte jag till stan och handlade ltie underkläder och efter det träffade jag killen exet.
Fyfan alltså vad jobbigt det var, grät iallafall inte framför honom.
Däremot kom det direkt när vi hade sagt hejdå,
alla kollade på mig som fan på tunnelbanan men det gick inte att stoppa tårarna.
Jag kom hem, var hemma en kvart men ville springa ut redan efter två minuter,
fan allting påminner om honom jag klarar inte av det.
Åkte till Åkersberga efter det och träffade Line, Hugo och Fanny,
Vi satt och pratade och drack, jag kände att jag behövde fly från verkligheten ett tag.
helt fel anledning för att dricka egentligen men jag sket i det, jag slutade iaf att gråta.
Det också förresten, jag är inte en person som gråter,
speciellt inte när andra kan se !
det händer kanske 2gånger på ett år att jag gråter och
då har det hänt någonting riktigt illa men nu kommer det tårar hela tiden :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0