Onsdagen

Var som sagt ledig på onsdagen så jag tog sovmorgon =)
vaknade typ vid 1 och väckte killen som var tvungen att dra.
så jag satt vid datorn och kollade runt tills det var dags att åka till stan,
jag och killen gick på bio och såg Brüno - jag har blandade åsikter om den filmen, ibland var den rolig & ibland bara jobbig och överdriven men men =P
Efter det gick vi till - Gissa vad :P Tadaaa ! - McDonalds !
hahaha jag är världens tjockis :D
efter det tog vi en promenad till rådhuset eftersom min tbana inte går till t-centralen längre.
vi åkte hem till mig och kollade på tv med syrran tills jag höll på att somna.
Vi somnade väl vid 3eller något som vanligt och sen var det upp kl 6 för att båda skulle jobba =/
men tror han hade det bättre han jobbade bara 4 timmar medans jag jobbade 14 haha :P
8-22 passen är inte roliga alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0