Måndagen

Igår gick jag och Line upp rätt tidigt och hon följde med mig till jobbet.
jag bad henne göra det för det brukar vara väldigt lugnt på just det här stället,
men igår var det otur som fan, istället frö att jobba hos en person ville de skicka mig till 3 st,
sen blev det två stycken och den ena skulle jag sitta fast hos till kl 1 och jag började 9.
men sen blev det tur igen för jag kunde gå ner redan vid 11
vi satt mest ute och rökte, pratade, gick till centrum en sväng också och handlade lite.
försökte äta lite lunch också eftersom jag inte ätit någonting sen dagen innan
men det gick typ inte, tvingade i mig några gafflar iaf, vill inte svimma på jobbet och skämma ut mig :P
Efter jobbet åkte vi hem till Line, där kom aptiten tillbaka herregud jag blev hungrig som en gris !
Det blev grillat iaf så jag var asnöjd :D
senare på kvällen åkte vi till östanå färjeläge och satt där med robin i några timmar =)
kom i säng vid 1tiden då igen och jag vaknade hela natten för jag drömde bara om honom =(
alltså vad är det här räcker det inte nu ??
jag orkar fan inte mer ju, mår illa hela tiden också :S
Usch jag låter som nån jävla gnällkärring eller något men vad ska man göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0