hmm..

Sitter här och kan inte sova .

Nej men jag funderar fram och tillbaka,
ska jag eller ska jag inte ?
vad har jag att vinna på det vs. att förlora på det?
inget på något av det egentligen
förutom stolthet
alltid den jävla stoltheten som kommer ivägen
men samtidigt - varför ska jag ?
Jag har kämpat emot impulserna
i två dagar nu
men de börjar lugna sig
varför vet jag inte
kanske pga av *** ?
eller så är det bara för tillfället ?
Som sagt, tankar och funderingar som snurrar runt i mitt huvud
och gör att jag inte kan somna.
Något svar på min fråga får jag inte heller,
antingen chansar jag eller också inte - it's as simple as that
Problemet är att det varken är eller känns så enkelt.
men vågar jag ? och vill jag egentligen ?
vad vill jag egentligen ?
det är nästan en ännu bätte fråga
för det vet jag inte heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0