Fredagen

På fredagen jobbade jag 9-16.30 otippat va.
Efter det åkte jag hem, planen var att jag och syrran skulle förkröka i Rinkeby hos några och dra ut på club efter det men vi fastnade där till halv 4 på morgonen :P
Vi tog en promenad vid 1 på natten också, tvärsöver rinkeby för att jag var för hungrig efter att inte ha ätit sedan dagen innan haha så stackarna fick lite tvångsmotion ;)

Det vart lite jobbigt ett tag för en av killarna som var där försökte strula med mig och ville hålla om mig hela tiden
men jag sa nej för det första var det inte ens en vecka sedan jag blev dumpad
plus att jag inte är intresserad av honom.
Däremot höll han mig i handen hela vägen till tbanan när de skulle lämna oss
men då orkade jag inte ens bry mig, var mest glad över att vi inte behövde gå själva...

Typiskt nog så missade vi våran tunnelbana precis så vi fick vänta 29minuter på nästa -.-
Sl borde lägga in mer trafik på natten så man slipper frysa arslet av sig ;)
Medan vi väntade så skulle de leka paparazzis, både den där killen, hans kompis och min syster
hur vacker är man liksom halv fyra på morgonen ? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0