Systers födelsedag

Förra fredagen började för min del med tandläkaren, jag skulle få en ny lagning på en tand
 och som vanligt fick de säga åt mig att andas in och ut hela tiden
(jag glömmer alltid att andas när jag är där)
men så går det när man är rädd men det gick bra iallafall
så nu börjar jag lära mig tugga på båda sidorna igen haha.

sen blev det stan, jag köpte presenter till Lillasyster och en till mamma i efterskott.
efter stan blev det huddinge, fixa en sak sen direkt hem och hälsa på alla släktingar och vänta på Line,
hon kom väl 10 min efter mig lr nåt sånt :P





Mat, tårta, sminka mig, sminka syrran, fixa håret och kläder och det vanliga, förkröka.
vid typ halv elva så drog vi mot stan, Sebbe stackarn som fick vänta på oss fett länge hade börjat åka fram och tillbaka med t-banan så han hoppade på i Duvbo men som vanligt sitter det massa sociala killar brevid oss så han fick sitta själv :p





Vi gick iallafall till mango, Dem Bow äger som alla vet ;)
Eftersom vissa personer blev väääldigt trötta så gick vi därifrån redan halv 2 =/
Hur vi sen lyckas med att komma hem först fyra på morgonen är det ingen av oss som fattar ;P

Hahaha kmr är en riiiiiktigt fin vimmelbild....



Hur lyckas jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0