Lördag/Söndag

Vi vaknade vid tolv, satt och degade lite framför teven och helt plötsligt var klockan 5 :O
Jag fick världens ryck och drog med mig Line till Kista för att handla lite snabbt
trodde jag iallafall vi kom hem typ halv nio :P
så då blev det fixning snabbt sen åkte vi till Skanstull, Dem Bow you know ;)


Enda bilden som jag blev okej på, jag fattar inte hur Line lyckas men hon blir alltid bra -.-' :D


Lite surt bara att vi hade glömt att ställa om tiden, det blev ju kaos där för först så var kl2 sen var den helt plötsligt 3,
det stänger och alla ska ut samtidigt,
jag blev trängd mot bardisken hela tiden,
svinvass kant så jag hade världens blåmärken dagen efter :s
men men shit happens :p

Jag önskar att jag tog bild på rosen som jag fick men den finns inte kvar =/
halsbandet jag fick ligger iaf i bokhyllan så det e nice ändå =)

efter klubben drog vi till stan och  träffade Dj & Ben,
Line fick ta mina nycklar för att hon ville hem
och jag visste inte vad jag ville haha. men det slutade med att vi också åkte hem till mig vid typ 5,
lyssnade på musik, snackade lite osv.
Jag sov ingenting eftersom jag skulle upp vid 9, jobbade från 11-17
somnade däremot på tunnelbanan och vaknade precis så att jag hann ut i t-centralen haha :P
Jobbet var skönt, jag levde på kaffe och digestive kex för jag hann inte få med mej något annat xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0