Gårdagen

Gårdagen var otippad men kul =)
Började med att åka till jobbet för att lämna timrapport eftersom allting var stängt i helgen.
På väg från svedmyra kände jag bara att jag verkligen inte ville hem
så jag smsade Sandra och kollade vad hon gjorde och hon var med min kusin i stan
så jag åkte in och träffade dem, gick runt i lite affärer och satt i solen i Kungsträdgården och mös :)

Jag, smart som alltid, hade på mig mina nya pumps som jag aldrig använt förut
hej och hå, skavsår säger jag bara ! :P
Iallafall, vi avslutade på donken där jag sprang på lannemyr, nattiz och två till,
jag tog en cigg med de sen såg jag Dj så jag var med honom några timmar.

Vi åkte till mig vid typ tio tror jag men jag var tråkig och däckade typ direkt vi kom till mig
så han åkte tillbaka till stan istället :P
Fyfan jag vaknade fyra på morgonen och kunde inte somna om förrens kl 7,
jag hatar alkoholens inverkan på min kropp jag kan aldrig sova länge :P
vad ska man göra helt pigg fyra på morgonen liksom =)



Kommentarer
Postat av: matilda

trevlig blogg du verkar ha :)

hjälp mig att välja fotbolls skor i mitt senaste inlägg? :)

2009-04-07 @ 16:58:39
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Mandy

Nej sanningen är snyggare :)

2009-04-07 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0